موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

کمین


16/1/1390

امیرخیزی

عشق موهوم : 9

کمین


آه از این خنجرِ کمین کرده !

دندانش تیز و حلقومی گشاد ...

نشسته بر دوپای و هجوم آورده با نگاه  ....

می غرد همپای یک اندوه ....

مشتاقِ محوِ موجودیت من و تو !

تشنه ی زخم ....

بر این هزار تنِ تنفر بار !  


و آه ...

از منِ سینه گشاده بر هر نقابِ خنده....

و سر نهاده بر کرشمه ی این ترسِ مزمن کور...

فراموشِ هزار زخمِ شکفته بر پهلو !

و خاموشِ صد ناله ی دیرینِ در پستو ....

که مانده ام در بهت خواب آلودِ یک  رویا !


اما تو ...

تنها نظاره میکنی دریده شدنِ احساسم  ...

به  بوسه ی  نا استوارِ یک  فریب !

و پراکنده شدنِ فکرت ...

با بادی که از پوچ رسیده بر من و تو !

مانده در حضیضِ یک  شیون ....

غرق در نشاطِ  مرگ شعور !


اینک این منم !

خونی ریخته از رگِ عشقی بی انجام !

جسمی فروریخته از پسِ عشقبازیِ با وهم !

وچشمی کور....

ازتلالوی یک رویای صد  نیرنگ !


و آنک آن تویی !

لبخندی نشسته بر لب کفتارِ بی تاریخ !

هذیانی از اُبُهّتِ یک خرچنگِ بد ترکیب !

خوابی خرامیده بر اَبرویی  چالاک ...

 که پنهان است  ز دیدِ  اسطوره !


و این دشنه ی زبونِ نحیف ...

در میان پیکرِ من ...

بنگرش چه آرام است !

او، چه خوش غنوده هنوز !

نظرات 2 + ارسال نظر
علی حیدری دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:42 http://ali9436.blogfa.com

سلام دوست بسیار عزیزم
روز پدر مبارک. پیداتون نیست. هرچه بیشتر ترانه های آذری گوش میدم بیشتر به قدیمیاش علاقمند میشم . ممنونم از سایتی که معرفی کردین.از رشید بهبود اف و تیمور و زینب چند تا آهنگ قشنگ دانلود کردم ممنون . تعجب کردم اسم بلبل محمداف رو نداشت و چند کلیپ ایشونو از یوتیوب گرفتم. در پناه حق شاد و خرم بمانید همیشه.

سلام دوست بسیار عزیز .

سپاسگزار محبتهایتان هستم .

میلاد علی این انسان و مرد اصیل بر شما هم مبارک باد ..هر چند با تاخیر جواب داده باشم .
درود برمشا . شاد باشید

شعر پارسی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:14 http://shereparsi.com/Forum

سلام شاعر بزرگوار
از شما دعوت می شود که با ارسال اشعار زیبا و پست های خود گرما بخش انجمن شعر پارسی باشید .
منتظر حضور شما هستیم ... .
http://shereparsi.com/Forum

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد