موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

من ، تو ، دل

1390/12/6

امیرخیزی

عشق موهوم : 8

من ، تو، دل  

 

 

دل تو ....

خنده ی یک رویای نیمه شب کور ز مهتاب

دل من ....

خسته ی یک خواب به مستی  تماشای نگاهت !

دل تو ....

لرزش لب بود به هنگام فرو بردن یک رایحه دردشت شقایق

دل من ....

لرزش اشکیست که بر آن لب لرزان تو میریخت دمادم !

دل تو ....

گور گناهی ست که پنهان کند هربوسه ی غمگین

دل من ...

آینه ای بود که بشکسته به صد نیزه ی مژگان سیاهت!

دل تو...

دردل من خاطره ها را به صد افسوس فرو ریخت

دل من ...

در دل من  سائل جاوید خیالی شد و پژمرد  !

دل تو ...

در دل تو منظری از  قتلگه عشق مرا  آرایید  

دل من ....

در دل تو خفت و فرو مرد و به رویا پیوست !

نظرات 2 + ارسال نظر
فریما یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://www.farimatab.blogfa.com

سلام.چقدر زیبا واژه ها در کمال معنی خویش ظاهر می شوند.دست مریزاد

جمال نقش پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:32

دردل من خاطره ها را به صد افسوس فرو ریخت
.
.
.
سلام . بی نظیربودسروده تان و شایسته هزاران بارتحسین

درودبرشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد