موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

راز

  1390/8/14

  امیرخیزی

  دلنوشته ها : 17

  راز


 زندگی میفهمد...

 میداند راز مرا !

 زندگی در رگ من جان دارد .

 زندگی....

 قطره ی نوری ست که در عمق سیاه دل شب

 در دل من میشکند .

 قطره ی شبنم سرخی که به روی گل آلاله چکید .

 قطره ی فاجعه ی زیستنم ...

 در دل صد خاطره ی بیهوده ....

 آتشی بود که از گوشه ی چشمم میریخت .

 زندگی ...

 گوشه ی یک کعبه ی دربسته یِ درقفلِ خموش است

 که فریاد به چمباتمه نشسته ست و

 به بُغضی راضی ست .

 زندگی ....

 ریزش خونِ دلِ من

 در رخ برگ ...

 در هم آغوشی پاییز و سکوت چشم است .

 در فراموشی امید ...

 عطشناکی خاکِ گورم .

 زندگی حیرت چشم است.....

 به هنگام تماشای سقوطی که مرا در خود داشت .

 زندگی آه بلندی ست ...

 که آتش میشد ...

 تا بسوزد همه ی کهنگی این رویا ...

 تا بر آرد نفسم از دل این خاکستر .

 زندگی عزم من است !

 زندگی واژه ی شعری ست که در خون من است !

 زندگی میفهمد ...

 میداند راز مرا !

Flash Animation


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد