موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

مریم - ترانه ای خاطره انگیز

 یک کاستی داشتم به اسم ترانه های خاطره انگیز قدیمی .

ترانه های بسیار زیبایی داشت . یکی از یکی زیباتر. یکی از آنها ترانه ی فوق العاده زیبایی بود به اسم مریم . این ترانه را عطا خوانده بود .



ترانه ای که هر زمان گوش کرده ام مرا به شکل غریبی به خود کشیده .بسیار دوست میدارم این ترانه را . شعر و آهنگ ترانه به شکل باور نکردنی انگار در یکجا خلق شده اند . متاسفانه نام شاعر و آهنگساز را نمیدانم و نتوانستم پیدا کنم . برای خود عطا هم جز همین دو عکس چیزی نیافتم !! پس ترانه بسیار زیبای مریم ومتن آن تنها ارمغان این صفحه خواهد بود .

 


تصنیف مریم چرا با ناز...

مریم چرا با ناز و با افسون و لبخندی
به جانم شعله افکندی مرا دیوانه کردی
امشب چه با ناله
غم از هر دیده می بارد
دلم در سینه می نالد
مرا دیوانه کردی مرا دیوانه کردی
رفتی مرا تنها به دست غم رها کردی
به جان من خطا کردی مرا دیگر نخواهی
پیدا شدی باز هم تو در جام شراب من
از این حال خراب من
بگو دیگر چه خواهی بگو دیگر چه خواهی
اشکی که ریزد ز دیده من
آهی که خیزد ز سینه من
رنگ تمنا ندارد
تو آن گل مریم سپیدی
بی تو دلم شوری و امیدی
دیگر به دنیا ندارد
دیگر به دنیا ندارد دیگر به دنیا ندارد
هم چون نسیم از برم بگذر
یک لحظه در دیده ام بنگر
شاید نشانی ز عشق و وفا
بینم ز چشمت تو بار دگر
هم چون نسیم از برم بگذر
یک لحظه در دیده ام بنگر
شاید نشانی ز عشق و وفا
بینم ز چشمت تو بار دگر

اشکی که ریزد ز دیده م
آهی که خیزد ز سینه من
رنگ تمنا ندارد

تو آن گل مریم سپیدی
بی تو دلم شوری و امیدی
دیگر به دنیا ندارد
دیگر به دنیا ندارد دیگر به دنیا ندارد

هم چون نسیم از برم بگذر
یک لحظه در دیده ام بنگر
شاید نشانی ز عشق و وفا
بینم ز چشمت تو بار دگر
هم چون نسیم از برم بگذر
یک لحظه در دیده ام بنگر
شاید نشانی ز عشق و وفا
بینم ز چشمت تو بار دگر
اشکی که ریزد ز دیده من
آهی که خیزد ز سینه من
رنگ تمنا ندارد

تو آن گل مریم سپیدی
بی تو دلم شوری و امیدی
دیگر به دنیا ندارد
دیگر به دنیا ندارد دیگر به دنیا ندارد

مریم چرا با ناز و با افسون و لبخندی
به جانم شعله افکندی مرا دیوانه کردی
امشب چه با ناله
غم از هر دیده می بارد
دلم در سینه می نالد
مرا دیوانه کردی مرا دیوانه کردی
رفتی مرا تنها به دست غم رها کردی
به جان من خطا کردی مرا دیگر نخواهی
پیدا شدی باز هم تو در جام شراب من
از این حال خراب من
بگو دیگر چه خواهی بگو دیگر چه خواهی
اشکی که ریزد ز دیده من
آهی که خیزد ز سینه من
رنگ تمنا ندارد
تو آن گل مریم سپیدی
بی تو دلم شوری و امیدی
دیگر به دنیا ندارد
دیگر به دنیا ندارد دیگر به دنیا ندارد


در کاستی  که من داشتم نام خواننده پرویز نوشته شده بود ولی چون  لیبل کاست به شکل دستنوشته بود شک کردم و در هر جا ی اینتر نت هم دیدم که نام خواننده ی این ترانه  عطا نوشته شده است . و چون صدای کاست هم دقیقا همان صدایی ست که میشنویم  ..من نیز آنرا از این خواننده گذاشتم و حتی برای اینکه اسم خواننده و صدا دقیقا میکس باشد و  واهمه کردم از اینکه به فرض احتمال ترانه تبدیل شده از کاست متفاوت با صدای عطا باشد  .. این ترانه را از همان آدرس دانلود درج شده با صدای خود عطا دانلود کردم و در اینجا گذاشتم .

Flash Animation

دانلود ترانه : http://www.4shared.com/get/Qd-mhOYa/01_-_Maryam.html

 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد فلاح سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:49

سلام
ترانه از آقاسی می باشد

hashem جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 http://facebook.com/hashem.asiaban

دوست عزیز بسیار ممنون از زحمتی که کشیدی . من این آهنگو خیلی دوست داشتم. تو اینترنت خیلی گشتم که پیدا کنم و دانلود کنم . اما متاسفانه همش یا به اسم آغاسی ثبت شده بود یا لینک دانلود خراب بود.

خیلی ازتون تشکر میکنم که همچین زحمتی رو کشیدین. خوشحالم کردی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد