موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

مرگِ در اهتزاز

1390/6/22

دلنوشته ها : 14  

امیرخیزی

مرگِ در اهتزاز 

 

 

در قماری ....


 بر سر اشکی که از اقصای شعرم در خیالت ریخت ،


 در قماری ....


 که در آن حکمی برای قتل یک قلب تپنده ،


در نگاهت


روز و شب برپاست ،


من همیشه پیک بود در سینه ام ....


من همیشه باختم در حکم تو .                                                                

من همیشه حکمم از مرگ آمده .                                                                 
این ورق ناساز بوده با دلم.!


دل که نه!.... 


خاجی سیاه است ...


 می کِشم بر پشت خویش .


تا کجا بردارمش !!! 


تا انتهای کاپوُا ؟؟؟ 


من کجا مصلوب خواهم شد ؟؟؟ 


کجاااا .....؟؟؟؟ 


جاده شد در منتها و من هنوز یک برده ام ... 


برده ای با یک صلیب بر پشت خویش


میروم تا انتهای زندگی .... 


تا یکی میخی زند بر دست من .


تا یکی کوبد مرا با این صلیب در گور خود .


سازد مرا... یک مرده ی در اهتزاز !


تا که مهمانش کند این مغز را بر لاشخور در یک سحرگاه .


چشم من بر یک کلاغ کور اهدا گردد و


مرغی نشیند بر لبم..


تا سفره ای از یک زبان رادر نوردد.


تا مرا ...


پوچم کند ،


شعرم کُشد...


در خون کِشد گل واژه ها را 


تا یکی جانم بگیرد


…... 


تا یکی حکمم بخواند ... 


حکم مرگم را سراید .


*******


کاپوا جاده ای بود که 15 هزار برده معترض را در سرتاسر طول آن به صلیب کشیده بودند  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد