موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

ترانه جاودان قصه عشق love story


قصه عشق .... قصه تغییر انسان است ...

ترانه ای برای همه نسلها ....... هر مکانی .... و هر زمان ...



Love Story

Where do I begin to tell the story
Of how great a love can be
The sweet love story that is older than the sea
The simple truth about the love she brings to me
Where do I start

With her first hello
She gave a meaning to this empty world of mine
There'll never be another love another time
She came into my life and made the living fine
She fills my heart

She fills my heart
with very special things
With angel songs, with wild imaginings
She fills my soul with so much love
That any where I go
I'm never lonely
With her around who could be lonely
I reach for her hand. It's always there

How long does it last
Can love be measured by the hours in a day
I have no answers now but this much I can say
I know I'll need her until the stars all burn away
And she'll be there

How long does it last
Can love be measured by the hours in a day
I have no answers now but this much I can say
I know I'll need her until the stars all burn away
And she'll be there


قصه عشق
از کجای قصه شروع کنم
از اینکه عشقی می تواند چقدر وسیع باشد
داستانی شیرین از عشق که عمرش از دریا ها نیز بیشتراست.
حقیقتی ساده در باره ی عشقی که او به من هدیه داد
از کجا شروع کنم؟
با اولین سلامش
معنای جدیدی به جهان پوچ من داد
دیگر هیچ وقت چنان عشقی وجود نخواهد داشت
او به زندگی من پا گذاشت و آنرا شیرین کرد.
او قلب مرا پر کرد
او قلب مرا توسط چیزهای مخصوصی پر کرد
با آواز فرشته ها ، با تصوراتی حاصل از اشتیاق و علاقه ی زیاد
او روح مرا با انبوهی از عشق پر کرد
و برای همین هر کجا که بروم تنها نخواهم ماند
با وجود همراهی او چه کسی تنها خواهد ماند؟
و هر وقت در جستجوی دستان او باشم او در کنار من است
چه مدت ممکن است از این عشق گذشته باشد؟
آیا میتوان عشق را توسط ساعات روز اندازه گرفت؟
من هم اکنون هیچ جوابی ندارم اما همین قدر میتوانم بگویم که
میدانم تا زمانیکه ستاره ها میدرخشند به او احتیاج خواهم داشت
و او آنجاست.
چه مدت ممکن است از این عشق گذشته باشد؟
آیا میتوان عشق را توسط ساعات روز اندازه گرفت؟
من هم اکنون هیچ جوابی ندارم اما همین قدر میتوانم بگویم که
میدانم به او احتیاج دارم تا زمانیکه ستاره ها میدرخشند

و او آنجاست.


نظرات 2 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:14

________________$$$$$____________________
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
سلام

به وبلاگ منم سر بزنید
خوشحال میشم

http://poolvadaramad.blogsky.com

حاضری برای بالا رفتن آمار بازدید تبادل لینک کنی ؟

منو با اسم : طعم خوشه پیروزی : لینک کن

ممنون

نامور شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00

سلام
من چند روز قبل برای یکی از مطالبتون کامنت نوشتم بعد برخی مطالب وبلاگتون را خوندم. گلچینی از ترانه ها و اشعار را ارائه نموده اید که به جرات می توانم بگویم هرکدام از آنها همدم لحظاتم بوده اند.. وبلاگ باارزشی دارید به کارتان ادامه دهید. این ترانه اندی ویلیامز واقعا محشره بخصوص از بیت اول آن خیلی خوشم می آید. ضمناً اگر خواستید لینک دانلود آن را برای استفاده کاربران در وبلاگتان قرار دهید از لینک زیر استفاده نمایید. http://www.4shared.com/get/TKQbQUiN/Andy_Williams_-__Where_do_I_be.html

آژدا پکان خواننده ترکیه ای ترانه Bir günah gibi gizledim seni را از روی این ترانه خوانده و به همراه تویگار ایشیکلی این ترانه را در موسیقی سریال Aşk-ı memnu دوباره اجرا کرده است.

متشکرم -موفق باشید

سلام .
از راهنمایی و همکاری بسیار ارزشمندتان کمال امتنان را دارم و منتظر تداوم آنها هستم . درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد