موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

کم دارم... eksik

ترانه بسیار زیبای mustafa ceceli و elvan gunaydin


  

Omzumda basın eksik

روی شونم سر تو رو کم دارم

Yatağında kokun

توی رختخوابم عطرت رو

Tenimde tenin eksik gelde bir dokun

در وجودم ، وجودت رو کم دارم ، بیا و لمسم کن

Gecelerden uykum eksik..

شب ها خواب ندارم

Yüzde tebessüm

تو صورتم تبسم ( ندارم )

Elimde elin eksik,

تو دستم دست تو رو کم دارم

Yaşlı hep gözüm,

چشمام همیشه خیس اشکه

Ne olur dön geri sevindirme elleri

چی میشه برگردی ؟ اون کسایی که پشتمون حرف می زنن رو خوشحال نکن

Bozdur mühürlü kara büyüleri

این طلسم سیاه و تاریک و مهر شده رو بشکن

Sensiz olmaz sensizlik anlatılmaz

بدون تو نمیشه ، بدون تو بودن به توصیف در نمیاد

Hep eksik diyorum o bile az....

همیشه میگم کمبود دارم ، اما اونم کمه...

نظرات 2 + ارسال نظر
ismail شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:49

salam. kole mataleb jaleb bood .vali vase kasi ke ashnayi ba mosighi turkiye nadare.man 20 sale mosighi turkiye ro gosh midam am ma fek nemikonam adam harcheghadr tasob dashte bashe ensafe ahange Candan Ercetın - Parcalandım ro bege jozve 3 ahange bartare turkiye hast?tozihetdar mored sezen aksu kamel bood?behtarin ahange sezen ahangi mesle sen aglama hast ya unutumi beni?
bazam merci az mataleb ghashanget

مگه مهمه؟ سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 http://halgehfa.blogfa.com

سلام
نمیدونم چی بگم
خیلی عالی بود
دستتون درد نکنه


نبودنت کمه،اما اونم کمه
بدون روح تو من هیچم
اما نمیدونم میدونی یا نه؟
فرقی نمی کنه دیگه
بدونی یا ندونی!!!!
برای دانستن تو نمیگویم
فهمیدنت ،نفهمیدنت برایم،
بی معنا شده
تویی معنای وجودم
دانستن ،ندانستنت...
فرقی ندارد به حالم
همیشه کمت دارم
کمی برایم وکم ماندی
کمبودم جبران نمیشود
با بودن ونبودنت
برای محو شده همه چیز کمه
حال همیشه نبودنت را میخواهم...
برای بودن همیشگیت در وجودم
نبودنت در کنارم...
مفهوم بودن جاودانه ات
عشق خیالی...
معنای دل وجانم

در پناه عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد