موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

انعکاس واژگان من .

 


 

    لطفا  برای شنیدن صدای شعر کلیک کرده و صدای اسپیکر خود کمی بیشتر کنید !



تا لود شدن کامل فایل صوتی شکیبا باشید !

1392/4/21


امیرخیزی


دفتر : شخم بر ذهن سوخته


ردیف : 5


انعکاس واژگان من

 





هزارخدای هزار زندیق


نقش


از خیالِ تو ریخته اند ،


بر آستانِ رویای عاشق شدن .


و خدای من ...


سرمه از اشکهای من


بر چشمانشان آویخت


تا تو را...


بسانِ من بییند !



 

چرا که من ...


نشانده ام  نامت را


درعمقِ هر قطره ی شبنم


که هر سحرگاه


بر گوشه ی چشمِ لاله می خشکد .


چرا که من ....


نشانده ام  نفسهایت را


درانعکاسِ واژه واژه ی شعرم ،


که بر لبانِ تو بوسه می شوند !



 

اینک بال برگشای


بر آغوشِ حسرتهای من !


و اینک کفر بگوی


بر نمازِ عاریتی از خدای دیگران !


اینک در آی ....


بر عشقبازی ....


که خاطراتِ من


با خیالِ تو می کند شباهنگام  !


وآنگاه  پدیدار شو در هر رویای شبانه ی من


وزمزمه  کن درهر  ترانه ی من


که رفو خورده نتهای آن  


ازخنجرِ زهرآگینِ هزار کینه ی هزار چاپلوس


به سور  سرافرازی ذلّت در مجیزِ  شب !


ولی بر گامهایش نگر


که هنوز مینوازد نوری از  رگهای من ...


اسمِ تو را


در گوشِ زمان !





 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38

بسیار زیبا بود. فکر نمی کردم صدایتان این قدر خسته تر از چهره تان باشد. کار خوبی کردین منتظر کارهای بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد