موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

به تو محتاجم - اورهان اولمز Orhan Ölmez - Sana htiyacım Var




Orhan Ölmez - Sana htiyacım Var


 به تو محتاجم - اورهان اولمز 





Sana ihtiyacım var


به تو محتاجم من


Ey güneş yüzlü yar


ای یار ، ای آفتاب رخ


Seninle gitti aklımdan gereksiz sorular


با تو دیگر فراموشم میشود پرسشهای بی دلیل


Kalbimin sahibisin


تویی که بر قلبم صاحب شده ای 


Aklımın hakimisin


تو ای حکمران عقل من


Sen ki nefes gibi vazgeçilmezsin


تو مانند نفس هستی که هرگز نمیتوان بی تو بود


Sana ihtiyacım var


به تو محتاجم من


Ey güneş yüzlü yar


ای یار ، ای آفتاب رخ


Seninle sustu aklımdan gereksiz konuşmalar


با تو به سکوت رسیدند حرفهای بی لزوم در عقلم


Kalbimin sahibisin


تو ای صاحب این دل


Aklımın hakimisin


تو ای حکمران این دل


Sen ki hayat gibi tarif edilmezsin


این تویی که مانند زندگی تعریف گشته ای 


Hayat seni bana beni sana hazırlamış


و زندگی تو را برای من و من را برای تو تدارک دیده است


Bizi üzen şeyler boşuna yaşanmamış


و هیچ چیزی نیست که بی دلیل برای رنجاندن ما بوده باشد


Anladım aklımız olanlarla şekillenmiş


می دانم که ذهن ما شکل اتفاقات را به خود گرفته است


Aşka ermek için yaşananlar şartmış


برای آینده ی عشقمان ، شرط بوده است اتفاقات زندگی

 

Hayat seni bana beni sana hazırlamış


و زندگی تو را برای من و من را برای تو تدارک دیده است


Bizi üzen şeyler bunca zaman bir sınavmış


و رنجهای ما تا این لحظه ، تنها امتحانی بوده اند که پس داده ایم


Anladım aklımız olanlarla akıllanmış


متوجه شده ام که عقلمان را نیز از همانها کسب کرده ایم


Aşka ermek için yaşananlar şartmış


برای آینده ی عشقمان ، شرط بوده است اتفاقات زندگی 





آدرس دانلود همین کلیپ :

http://www.miyanali.com/vid/734701393943582645334647.flv?start=undefined




نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37

سلام جناب امیرخیزی
باز ضیافت موسیقی برپا شد:)
دانلود آرشیوتان چند روز بود تموم شده بود و من مانده بودم که چه اندیشه کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد