موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

کنسرت رشید بهبودف در تهران


 

 

رشید بهبودف را همه میشناسیم

 

 

 

یکی از بزرگترین خوانندگان آذربایجان که قبلا در دو مطلب از وی ترانه داشتیم


یکی در مطلبی که به مناسبت سالگرد مادرم نوشته بودم و ترانه آنا را


با صدای رشید بهبودف می شنیدیم


http://mujan.blogsky.com/1390/08/04/post-86/


و دیگر در مطلبی که به ترانه بسیار زیبای  چوبان قارا پرداخته بودیم


http://mujan.blogsky.com/1390/06/06/post-30/


 

 


و البته بیوگرافی  پربار رشید بهبودف  را نیز در همان مطلب میتوانیم ببینیم


 

 

رشید بهبودف  پیش از انقلاب سفری به ایران داشت و کنسرت بسیار زیبا

و با شکوهی اجرا کرد. 

در ایران او با نوازنده پیانو، چنگیز صادق‌اف و نوازنده تار، احسان داداشف برنامه اجرا کرد.

این دو هنرمند در ایران بسیار محبوب بودند و کنسرت دوهفته‌ای آنها در ایران دو ماه طول کشید.

ترانه های زیبایی  که در این کنسرت اجرا شد و مخصوصا ترانه های فارسی که رشید بهبودف به

زیبایی تمام آنها را اجرا کرد ، از این کنسرت یک جاودانگی ساخت !

 

 


چند روز پیش آقای محترمی که کارمند مخابرات تبریز نیز می باشند و


گاه گداری به محل کار بنده سر میزنند ، به بنده مراجعه فرموده و پس از


سوالاتی کاری ، از بنده معنی واژه موژان را پرسیدند !!!


ولی با تعجب بنده و سخنان و دیالوگ بعدی ، فرمودند که در اینترنت با وبلاگم


آشنا شده و بنده را هم از روی عکسم شناخته اند . ایشان اعلام کردند که در


پی جستجوی ترانه های رشید بهبودف به وبلاگ حقیر رسیده بودند و طرفدار


پر و پاقرص این خواننده بزرگ هستند . 


بنده نیز به همین بهانه  ، کنسرت رشید بهبودف را در تهران به شکل یک فایل


flv آماده کردم . طوری که کل 12 ترانه اجرا شده توسط رشید بهبودف و در


حد یک ساعت را دریک  فایل  تجمیع کرده و به ایشان تقدیم میکنم .


و البته کل آلبوم را به شکل یک فایل زیپ در آورده


و آدرس دانلود آن را نیز در پایان  درج میکنم .


 


در این آلبوم ترانه ها را به ترتیب زیر کنار هم چیده ام :


1- آتشین سلام


2- آی لاچین


3- بهار دلکش


4- داغلاردا چیچک ( گلها در کوهستان )


5-قالالیم ( جاودان هستم )


6- گوی گولوم گلسین ( بگذار گلم بیاید )


7- خالق بایاتیلاری ( بایاتی های ملی )


8- لب لر ( لب ها )


9- مستم مستم


10- لاله لر ( لاله ها )


11- ریحان


12- سنه ده قالماز ( برای تو هم نخواهد ماند )






آدرس دانلود کل آلبوم به شکل زیپ


 

http://s1.picofile.com/file/7784320963/Rashid_Behboudov_Tehran_Concert.rar.html



 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه جعفری چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:17

با سلام
نمی دونم چطور باید تشکر کنم خیلی دنبال این کنسرت دلنواز گشتم. منو یاد خاطرات کودکیم میندازه. سپاس فراوان.

امیر دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:45

ممنون دوست عزیز
بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد