موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

اونوتمادیم - باریش مانچو !

 

ترانه ای بسیار زیبا از باریش مانچو 


 اونوتمادیم   فراموشت نکردم  !




Dün yine yapayalnız dolaştım yollarda 

دیروز بازهم تک و تنها جاده ها را میگشتم 

Yağmurlarda ıslanan bomboş sokaklarda 

خیابانهای خالی و خیس باران

Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni 

اشک در چشمانم و ناله های قلبم ! اما نتوانستم فراموشت کنم

Unutamadım unutamadım ne olur anla beni 

نتوانستم فراموشت کنم ! نتوانستم ! کاش درکم کنی !

Unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin 

میگفتی سهل باشد که فراموشت کنم! میگفتی اما آتش خواهم گرفت !

Öyleyse sen unut beni yeter ki benden isteme 

اگر اینقدر ساده است ، پس تو بیا و فراموشم کن ! ولی از من نخواه آن را !

Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni

اشک در چشمانم و ناله های قلبم ! اما نتوانستم فراموشت کنم

Unutamadım unutamadım ne olur anla beni 

نتوانستم فراموشت کنم ! نتوانستم ! کاش درکم کنی !

Yıllar ikimizden de çok şeyler götürmüş 

ببین که سالهای رفته از هر دوی ما بسیار چیزها گرفته است !

Sen yeni yuva kurarken beni paramparça bölmüş 

زمانی که تو برای خود لانه ی تازه میساختی ، مرا تکه تکه میکرد !

Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni 

اشک در چشمانم و ناله های قلبم ! اما نتوانستم فراموشت کنم

Unutamadım unutamadım ne olur anla beni 

نتوانستم فراموشت کنم ! نتوانستم ! کاش درکم کنی !

Unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin 

میگفتی سهل باشد که فراموشت کنم! میگفتی اما آتش خواهم گرفت !

Öyleyse sen unut beni yeter ki benden isteme 

اگر اینقدر ساده است ، پس تو بیا و فراموشم کن ! ولی از من نخواه آن را !

Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni 

اشک در چشمانم و ناله های قلبم ! اما نتوانستم فراموشت کنم

Unutamadım unutamadım ne olur anla beni 

نتوانستم فراموشت کنم ! نتوانستم ! کاش درکم کنی !






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد