موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

5 قاب از یک آرزو


1391/7/8
امیرخیزی
دفتر : اشکی از رگ 
ردیف : 11
5 قاب از یک آرزو 


چه زود دانستم ...
که یک عمر،
دیر کرده اشتیاقِ من 
برای بودن در آغوشِ تو !
و چه دیر دانستم ...
که توانِ پاهای  من ،
ربوده شده است ...
 به حسرتِ رویای تو !

 *
حسرتِ در تو مردن ،
رویای آزادی من است !
رویای یک بوسه ی  تو  ،
حسرتِ زندان من  !

*
رویاهایم را بال چیده اند  !
اینک ...
سوار برحسرتهای عصیان کرده ، 
پرواز را .... 
به گیسوی نگاهِ  تو 
آویخته ام  ..
و آرزو را ...
درمیانِ لبهای تو اندوخته ام !

*
بگذر ای " آه "  از من !
کنار برو !
که من اینک ...
زنجیر از رویا گرفته ام ...
و حسرت ، بر خواب کشیده  ...
آفتاب را،
برفانوسِ خیال می آویزم  ...
تا با افسونِ اراده ی سترگِ سپیده دم  ،
از تنِ شب بربایم ...
ماه را ! 

*
ببین بالهای من !
پرهایش از نگاه ...
و رنگش  از جنسِ شعر ...
و حجمش 
از ترانه است !
ببین !
بیکرانِ  پروازم دراعماقِ افق ...
بلند و دور ...
تا ...
دلِ سرخِ خورشید !

نظرات 2 + ارسال نظر
مگه مهمه؟ دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:22 http://halgehfa.blogfa.com

سلام

برای دیر ماندم...
می گرید نرگسِ مست
چه زود دانستم ودیر فهمیدم...
نبودن را
بر پیکره ام زنجیر می زند
خون می بافد.
رویایی زنده شد...
زمانیکه حقیقتی ربوده شد
بر شریان زندگی کدام حسرت،
جاریست؟؟
حسرتِ داشته و نگه نداشته
یا...
حسرتِ نبوده ونمانده؟
در تو مُردم
پس چرا...
به رویای آزادی دست نیافتم
ذهن تو برد مرا؟
بگذار بار دیگر بمیرم در تو،
و اینبار نباش تا رها گردم.



با تشکر از حس زیبایی که می بخشد بر روانمان این اشعار زیبایتان.

در پناه عشق@};-

site01 پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:04 http://www.site01.1com.ir

8650320032آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.1com.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد