موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

شعر رنگین

1391/5/4

امیرخیزی

دفتر   : اشکی از رگ

ردیف : 7

شعر رنگین 



خمیازه هایم را باد شخم زد  ...

نجواهایم آهنگ سیلاب شد !

خوابهایم را زردِ پاییز بشارت داد ..

و آنگاه که ...

کبوترمیانِ ترانه هایش چرت می زد ...

کوه درون دره ای لغزید و...

خفت !

و خودم فهمیدم  ...

که دستانم  بر وَهم  آویخته  

و دیدگانم در سیاهچاله های احساس ...

سراغِ رویایی از نور میگیرند !

و خودم می دیدم ...

با دو چشمی که در اعماق افق کاشت دلم ...

که خدای عاشق ،

رو به من چشمک زد !

ودر آن گوشه ی دور 

تکه ای ابر...

میانِ بغضِ من  ترکید !

نور بر ذهنِ سیاهی ها ریخت  ...

ودرون نفسم...

ذائقه ی  آتش سوخت !

و شنیدم که ...

گل سرخِ  زمینِ سوخته ....

برای کرمهای عاشقِ  خورشید

به رگهای دلش....

نی  زد ! 

واینک ...

نگاهِ من 

آبستن صد پروانه است ...

با بوسه ای  بر بال  

و نغمه ای سوتک شده برشاخکهایشان!

نگاهی در انتظارِفصلِ  درو ...

به عمقِ  پیله هایی 

که زندگی ام را برحجمِ  خالی آنها رنگ کاشته ام  ....

با شعری ....

چنین رنگین !

نظرات 1 + ارسال نظر
شطحیات دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:07



چه جالب

و به به عجب بلاگی ..

سلام و عرض ادب آقای امیرخیزی

همچین بلاگی هم داشتینو رو نکردین ..


داشتم دنبال یه آهنگ از سیبل جان خواننده ی ترکی میگشتم رسیدم یهو اینجا..

راستش من عاشق ترانه های ترکی ام .
از بچگی ..

الان هم که به این ستون بغل نگاه میکنم در پوست خودم نمیگنجم که شمام از ایرج مهدیا ..بنان ..جلال همتی و ..

اینا دارین ..
بین دوستان همیشه کسانی که دنبال آهنگ های قدیمی هستن یه رایت میان سراغ شطحیات
مام از این ب بعد میایم اینجا

سلام خانم براتی گرامی .

ای روزگار ....
نگاهتان ارزشمندتان را بر این وبلاگ ناقابل گرامی میدارم و امیدوارم که مورد استفاده تان قرار بگیرد .

و البته پیشنهاد میکنم اگر اهل موسیقی حسابی هستید ...مطالب قدیمی تر را هم از دست ندهید !

سپاس از لطف بیکرانتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد