موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

هرگز - جلال همتی

 

برای امروز یک ترانه فارسی زیبا در نظر گرفته بودم . ولی پخش 


اتومبیل مرا به یاد ترانه ای انداخت که درنوبت بعدی برنامه هایم داشتم


 برای درج دروبلاگ . اما دلیل آنکه درج این ترانه راجلو می اندازم به


 علت هماهنگی تقریبی مضمون احساسی آن با همین شعر اخیرم یعنی


تباهی می باشد .



هرگز ! با صدای جلال همتی !


این ترانه را بسیار دوست میدارم ! یک عصیان آگاهانه ! آگاهی به


 احساس خود ، به رنجهای درون ، به دردها و به شکوه های دل خود !


 و عصیان !عصیانی همراه با امید ! ترانه هرگز ترانه حسرتهای آدمی


 است ! ترانه ناکامیها و شکستها ! ترانه رنج نهان انسان ! و ترانه فریاد !



جلال همتی از خوانندگان موسیقی مردمی ( فولکلوریک) ایران است !


جلال همتی فعالیت هنری خود را در رادیو ایران قبل از انقلاب آغاز کرد


و سپس در آمریکا ادامه داد. وی در سال ۱۳۸۵ در اثر بیماری مزمن


آلزایمر در بیمارستانی در لوس آنجلس درگذشت . همین !!! این تمامی


اطلاعاتی بود که از بیوگرافی این خواننده مردمی توانستم در اینترنت 


بدست بیاورم !! و خود به یادگارداریم چندین بازخوانی از ترانه های


مرضیه و دلکش را علاوه بر آلبومهایش!



اما لیست آلبومهای جلال همتی را در زیر درج میکنم :


ادیب میرزا ( 12 تراک )


افسر هنگ ( افسر هنگ - مردم - با تو بودن - بلای عشق - استخاره - لحظه ی


جدایی - سفر کرده - سفر اروپا )


بیستون ( مبارک باد - نامه ها - تب عشق - کوک - بلام چی )


جشن شادی ( 12 تراک )


پارتی 1 ( نیلوفر - آی بانو - دست کوچولو - دونه دونه - حال - محلی کردی


دختر شیرازی - عشق - گل پری جون - دریا دریا - بابا کرم - گریز - آتیش -


ماری - قصد - واویلا - دختر آبادانی - دورت می‌گردم - مایا - زیبا - دل جو - )


پارتی 2 ( 6 تراک )


پارتی 3 ( دریا کنار - بام بلند - مریم جان - خوشگله - سبز وار - زن بستون -


قهر و آشتی - عروسی - پوند و لیره - لیلی بونم - نارمه نارمه - پپوسلمنی -


جمعه نارنگی - آمنه - برگ و ریشه - لو لو داره - فریب - داداش - گلی‌ جون )


پارتی 4 ( پریوش - بالا بلند - داش داش - تیرم تیرم - داش داش - مرو مرو -


گلین باجی - می‌خوای بکن می‌خوای نکن - شمس الاماره - چیته چیته - دختر بندری


- صفیه - لیلی ممنو - لنجه - مبارک بعد - نامه ها - طبع عشق - کوک - بلام چی -


شبهای کارون )


پارتی 5 ( بلوری - شربت قند - نگاش بکن - فریده - میخونه - منار جنبون - زنو


- آبادنه [بندری] - نوراس [کردی] - سیزده به در - نی‌ ناسه ناسه - بچه کرد -


ای کاش - دایره هستی‌ - آتیش )


پارتی 6 ( یک تراک متصل )


پارتی 7 ( رقص اتش - چک و چونه - دختر صحرا - عطار باشی‌ - تولد -


کتان کتنه - ثریا - های های چی‌ چی‌ های - شرابم دادی به به چه خشکله -


عذرا خانوم گفت - گرگ و بره - مبارک باد )


پارتی 8 ( مینی ژوپ - میخانه - میهنه (عربی‌) - گل سرخ - تولدت مبارک -


نامزدی - عروسی - خاله جون - هنر (کردی) - فریبا - عزیزه - مرغ اسیر -


دختر همسایه - لب کارون )


پارتی 9 ( عروسی - رپ عروسی - حموم زایمان - آبادان - رپ تهرونی - یره یره


سامی جمال - لوس آنجلس - عمو سبزی فروش - گودی گودیا - جادو - موزیک )


رپ دیسکو [ Rap Disco ] ( تعداد 8 تراک)


شربت قند ( 9 تراک )


                             

                           هرگز

هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم

هرگز بردل عشقی هرگز نمیبندم

خدا خدا خدایا اگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم

اگر خدا خدایا مرا بگریانی من آسمانت را زغم بگریانم

منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم

منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم

هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم

هرگز بردل عشقی هرگز نمیبندم

تو بیا فروغ آرزوها که رنج جستجو را پایان تویی

توبیا که بی تو آه سردم که بی تو موج دردم درمان تویی

منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم

منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم

هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم

هرگز بردل عشقی هرگز نمیبندم

تو بیا فروغ آرزوها که رنج جستجو را پایان تویی

توبیا که بی تو آه سردم که بی تو موج دردم درمان تویی

منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم

منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم

هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم

هرگز بردل عشقی هرگز نمیبندم


Flash Animation

دانلود:http://www.4shared.com/mp3/bv66R8U6/Jalal_Hemati_-_Hargez.html


منبع زندگینامه : ویکیپدیا

منبع لیست آلبومها : http://hezardvd.blogfa.com/cat-164.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
kave دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:02

salam
lotfan befarmaid un ahang haye ghadi mi marzieh va delkash ro az koja mishe peyda kard va shenid
tashakkor

سلام .
آهنگهای قدیمی مرضیه و دلکش را براحتی میتوانید در اینترنت پیدا کرده و دانلود کنید . زیرا سایتهای بسیاری هستند که ترانه های قدیمی و اصیل را دارند . ظاهرا جستجو تنها راه است از طریق اینترنت .

علی حیدری دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:33 http://ali9436.blogfa.com

سلام واقعا محشری
درست به جاهایی هدف می گیرین که خاطراتش منو به گریه میندازه . خدا رو شکر می کنم آرزوی سلامتی و شادکامی براتون دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد