موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

فردا تو می آیی - هوشمند عقیلی

 وقتی به کلمه ترانه های خاطره انگیز میرسیم امکان ندارد در

 بین آنها ترانه دریا نباشد . 

دریا همان دریا بود

شن ها همان شن ها بود

موج و غروب و دریا

مثل گذشته ها بود

اما فقط یاد تو

به جای تو اونجا بود

این ترانه یکی از ترانه های ماندگار موسیقی ایران است . صدای

هوشمند عقیلی با این ترانه هرگز از خاطرات فراموش نمیشود .

و با بسیار ترانه های زیبای دیگر.



هوشمند عقیلی ، یکی از خواننده های محبوب من است . ترانه هایش را بسیاردوست میدارم بی شک صدای او یکی از بی نظیرترین صداها

 درموسیقی ایران است . و من هر گاه که دلتنگ میشوم ....هر گاه که 

حتی موسیقی برمن خستگی می آورد ... یکی ازکسانی که پناه میبرم به

 صدا وآلبومهایش هوشمند عقیلی است .



متاسفانه من نتوانستم بیوگرافی این استاد آواز را پیدا کنم و تنها چیزی که میدانم اینست که وی متولد اصفهان به سال ۱۳۱۶ خورشیدی است. پدرش در ۱۳ سالگی متوجه استعداد صدای او می شود و وی را تشویق به ادامه درس خواندن دررشته موسیقی می کند. او ترانه های بسیار زیبا و بیاد ماندنی اجرا کرده و دوتا از ترانه هایش برای من بسیار خاطره انگیز هستند . یکی همان ترانه معروف دریا و دیگری ترانه ای که در اینجا میشنویم . ترانه بسیار زیبای فردا تو می آیی !

من بسیار کلنجار رفتم میان انتخاب این ترانه و دریا و آخر سر اینرا

 اینجا گذاشتم برای گوش دادن !! چرا که برای من ارزشها وخاطره ای باورنکردنی دارد.


از جمله ترانه های بسیار زیبای عقیلی میتوان به درد و نفرین - در کنج دلم عشق من ترکم کن -ای خالق عالم - دختر فالبین - چراغ خونه -دلم تنگه خوب و بد- عشق شرقی - ای خدا - جمال جانان - آرزوی صلح -از آن زمان بانی عشق - با دلی آشنا نشو- اولین دیدار- گربه تواُفتَدَم نظر- چه خبر از ایران و...

عقیلی همچنین ترانه های بسیار زیبای دوصدایی همراه بانو دلکش نیزاجرا کرده که شاید ترانه با شکوه بردی از یادم معروفتر از بقیه باشد

 و یا به کنارم بنشین ونیز همراه با هایده نیز ترانه هایی داشت از جمله ترانه زیبای آمدماز جمله کارهای زیبای عقیلی میتوان به بازخوانی ترانه های بنان نیز اشاره کردمانند الهه ناز- بهاردلنشین - چه شورها و... ویا ترانه معروف توای پری کجایی


 

       فردا تو می آیی


  امشب دلم می خواد تا فردا می بنوشم من
  زیباترین جامه هایم را بپوشم من
  با شوق رویت باغچه هامونو صفا دادم
  امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم
  بعد از گسستن ها آن دل شکستن ها
  فردا تو می آیی
  بعد از جداییها ....آن بی وفاییها
  فردا تو میآیی
  از خونه ما ناامیدیها سفر کرده
  گویا دعاهای من خسته اثر کرده
  من روز و شب را می شمارم تا رسد فردا
  آن لحظه خوب در آغوشت کشیدنها
  امشب دلم می خواد تا فردا می بنوشم من
  زیباترین جامه هایم را بپوشم من
  با شوق رویت باغچه هامونو صفا دادم
  امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم
  بعد از گسستن ها آن دل شکستن ها
  فردا تو می آیی
  بعد از جداییها ...آن بی وفاییها
  فردا تو میآیی

 Flash Animation

دانلود ترانه :http://www.4shared.com/audio/08PGjLWd/Farda_To_Myai.html

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:25

سلام
بسیار عالی است دوست من خیلی ها می آیند ! استفاده می کند ولی ای دریقا از یک تشکر
با تمام احترام
دوستت دارم

زبس کافسانه عشق تو خواندم
میان عاشقان گشتم فسانه
سرود عشق هم با عاشقان گوی
چه داند زاهد خشک این ترانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد