موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

آلبوم کاروان - 7ترانه ماندگار


 


                   آلبوم کاروان


                ای ساربان ..آهسته ران ...کارام جانم میرود

                وان دل که با خود داشتم ..با دلستانم میرود.

این بیت کم و بیش برای همه آشناست . داغی که هنگام وداع بر دل مینشیند . موسیقی ایرانی سرشار از ترانه و چکامه هایی ست که برای اینگونه وداع کردنها بر لبها جاری گشته .ترانه هایی که بر کاروان و ساربان و کجاوه مینالد و میگرید . در این آلبوم سعی شده گزینشی باشد بر این نوع ترانه ها . ا ز بین ترانه های بسیارزیبا

و شنیدنی تنها 7 ترانه ماندگار و زیبا انتخاب شده . با سلیقه وخاطرات خود من البته . برای هرکدام ازآنها فایلی برای گوش کردن وآدرسی برای دانلود کردن . ترانه زیبای کجاوه با هنرمندی ویگن فقید به صورت اتوماتیک با لود شدن این صفحه اجرا میشود . بقیه را با استفاده از نرم افزار موجود در زیر اسامی آنها میتوانید پس از اتمام ترانه کجاوه به شکل انتخابی و تک تک گوش کنید و لذت ببرید. و برای اینکه صفحه زیاد شلوغ نشود ، تنها متن 3 ترانه بسیار عالی درج شده است .

کجاوه - با صدای ماندگار ویگن

Flash Animation

با نغمه های کاروان ، از راه رسیده ساربان

آزرده دل از دیدنِ ، دروازه و دروازه بان

بنشسته چون نیلوفری ، در یک کجاوه دختری

دل برده او از ساربان ، امّا دلش با دیگری

دلداده در شبِ سفر ، پیاده رفته تا سحر

با دخترک او گفته است ، غوغای دل در هر نظر

که ماه من ! جفا مکن ، مرا ز خود جدا مکن

چو می روی ز کاروان ، مرو ز پیش ساربان

در این سفر

به هر کجا که رو نمود

دو چشم او

به روزن کجاوه بود

کند به دل خدا خدا که چون شوم از او جدا

فردا جدایی می رسد ، آخر به پایان سفر

آن مه ندارد بعد از این با ساربان کاری

 بقیه ترانه ها در ادامه مطلب .......

 

 

با توجه به تعداد زیاد کلیپهای صوتی تا بارگذاری کامل صفحه شکیبا باشید.

                   آلبوم کاروان

                ای ساربان ..آهسته ران ...کارام جانم میرود

                وان دل که با خود داشتم ..با دلستانم میرود.

این بیت کم و بیش برای همه آشناست . داغی که هنگام وداع بر دل مینشیند . موسیقی ایرانی سرشار از ترانه و چکامه هایی ست که برای اینگونه وداع کردنها بر لبها جاری گشته .ترانه هایی که بر کاروان و ساربان و کجاوه مینالد و میگرید . در این آلبوم سعی شده گزینشی باشد بر این نوع ترانه ها . ا ز بین ترانه های بسیارزیبا

و شنیدنی تنها 7 ترانه ماندگار و زیبا انتخاب شده . با سلیقه وخاطرات خود من البته . برای هرکدام ازآنها فایلی برای گوش کردن وآدرسی برای دانلود کردن . ترانه زیبای کجاوه با هنرمندی ویگن فقید به صورت اتوماتیک با لود شدن این صفحه اجرا میشود . بقیه را با استفاده از نرم افزار موجود در زیر اسامی آنها میتوانید پس از اتمام ترانه کجاوه به شکل انتخابی و تک تک گوش کنید و لذت ببرید. و برای اینکه صفحه زیاد شلوغ نشود ، تنها متن 3 ترانه بسیار عالی درج شده است .

کجاوه - با صدای ماندگار ویگن

 

Flash Animation

با نغمه های کاروان ، از راه رسیده ساربان

آزرده دل از دیدنِ ، دروازه و دروازه بان

بنشسته چون نیلوفری ، در یک کجاوه دختری

دل برده او از ساربان ، امّا دلش با دیگری

دلداده در شبِ سفر ، پیاده رفته تا سحر

با دخترک او گفته است ، غوغای دل در هر نظر

که ماه من ! جفا مکن ، مرا ز خود جدا مکن

چو می روی ز کاروان ، مرو ز پیش ساربان

در این سفر

به هر کجا که رو نمود

دو چشم او

به روزن کجاوه بود

کند به دل خدا خدا که چون شوم از او جدا

فردا جدایی می رسد ، آخر به پایان سفر

آن مه ندارد بعد از این با ساربان کاری

دانلود:http://www.4shared.com/audio/46kZhYMw/vigen_-kajaveh.html

آتش کاروان - با صدای جاودان دلکش


Flash Animation

دانلود :http://www.4shared.com/audio/JUkE5Gbd/delkash-Atash_Karvann_.html

کاروان - با صدای استاد بنان


همه شب نالم چون نی

که غمی دارم،که غمی دارم

دل و جان بردی امّا

نشدی یارم ،نشدی یارم

با ما بودی،بی ما رفتی

چون بوی گل به کجا رفتی

تنها ماندم، تنها رفتی

چو کاروان رود،فغانم از زمین، بر آسمان رود

دور از یارم، خون می بارم

فتادم از پا ز ناتوانی، اسیر عشقم، چنان که دانی

رهایی غم نمی توانم، تو چاره ای کن، که می توانی

گر ز دل بر آرم آهی

آتش از دلم ریزد

چون ستاره از مژگانم

اشک آتشین ریزد

چو کاروان رود،فغانم از زمین، بر آسمان رود

دور از یارم، خون می بارم

نه حریفی تا با او غم دل گویم

نه امیدی در خاطر که تو را جویم

ای شادی جان، سرو روان، کز بر ما رفتی

از محفل ما، چون دل ما، سوی کجا رفتی

تنها ماندم، تنها رفتی

به کجایی غمگسار من؟، فغان زار من بشنو باز آ، باز آ

از صبا حکایتی ز روزگار من بشنو باز آ،

باز آ سوی رهی

چون روشنی از دیده ما رفتی

با قافله باد صبا رفتی

تنها ماندم

تنها رفتی

 

خواننده: استاد غلامحسین بنان

آهنگساز:استاد مرتضی محجوبی

شاعر: رهی معیّری

دانلود :http://www.4shared.com/audio/fYN8Wj5q/Banan_-_Karevan.html

نوای کاروان - با صدای دلگیر و زیبای نادر گلچین


Flash Animation

دانلود :http://www.4shared.com/audio/qBeiCc8B/neder_golchin_-Navaye_Karvan.html

ای ساربان - با صدای فراموشی ناپذیر الهه>

Flash Animation

دانلود :http://www.4shared.com/audio/e7YgQTBp/elaahe-ey_sareban.html

ای کاروان- ترانه همیشه جاوید کورس سرهنگ زاده


Flash Animation

ای کاروان

ای کاروان

لیلای من کجا می بری؟

با بردن لیلای من

جان و دل مرا می بری

ای کاروان کجا می روی؟

لیلای من چرا می بری؟

در بستن پیمان ما تنها گواه ما شد خدا

تا این جهان بر جا بود

این عشق ما بماند به جا

ای کاروان کجا می روی؟

لیلای من چرا می بری؟

تمام دینم به دنیای فانی

شرار عشقی که شد آسمانی

به یاد یاری خوشا آه و اشکی

به سوز عشقی خوشا زندگانی

همیشه خدایا محبت دلها

به قصه بماند به نام دل ما

که لیلی و مجنون فسانه شود

حکایت ما جاودانه شود

ای کاروان

ای کاروان

لیلای من کجا می بری؟

با بردن لیلای من

جان و دل مرا می بری

ای کاروان کجا می روی؟

لیلای من چرا می بری؟

دانلود :

http://www.4shared.com/audio/3qeN6YtJ/kouros_sarhangzadeh-Ey_Sareban.html

کاروان - با صدای گیرای گلپایگانی


Flash Animation

دانلود :http://www.4shared.com/audio/1YFL0uZb/golpayegani_-karvan_.html

      با امید به اینکه یار و دلدار و لیلای هیچ کسی را هیچ کاروانی نبرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد