موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

من غلام قمرم...داریوش


 

من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو

پیش من جز سخن شهد و شکر هیچ مگو

سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو

ور از این بی‌خبری رنج مبر هیچ مگو

هر بار که میشنوم این شعر آشنای مولانا را با صدای داریوش باز هم برایم تازه است .

باز هم احساساتم را به اوج میبرد . به پرواز ..به آرامش. این یکی ازترانه های آلبوم

رومی است که محصول کار مشترک و بسیار زیبای داریوش ، فرامرز اصلانی و

رامش است . شعرها همه از مولانا و آهنگ ازفرزین فرهادی .

ماییم که گه نهان و گه پیداییم

گه مومن و گه یهود و گه ترساییم

تا این دل ما قالب هر دل گردد

هر روز به صورتی برون می‌آییم

   مولانا همه عشق است . همه راز . همه چشمه ی خورشید. مرا زندگیم داد .

    مرا عاطفه آموخت .

دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت

آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو

گفتم ای عشق من از چیز دگر می‌ترسم

گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو

من به گوش تو سخن‌های نهان خواهم گفت

سر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو

قمری جان صفتی در ره دل پیدا شد

در ره دل چه لطیف است سفر هیچ مگو

گفتم ای دل چه مه‌ست این دل اشارت می‌کرد

که نه اندازه توست این بگذر هیچ مگو

گفتم این روی فرشته‌ست عجب یا بشر است

گفت این غیر فرشته‌ست و بشر هیچ مگو

گفتم این چیست بگو زیر و زبر خواهم شد

گفت می‌باش چنین زیر و زبر هیچ مگو

 

دانلود :

http://www.4shared.com/audio/pajw8Tuu/Gholame_Ghamar.html

 

عشق آموخت به ما .چه پنهان و چه پنهان و چه پ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد